nedjelja, 27. srpnja 2014.

FAVORITI MJESECA ( Srpanj 2014. )

Pozdrav svima,

kraj mjeseca nam je sve bliži i vrijeme je za mjesečne favorite! 
:D

               


Ljeto nam je tu, a samim time i naša koža zahtjeva posebnu njegu.

                                   BETTINA BARTI - COCOS (hand and body lotion)

Moja koža je tijekom ljeta jako suha, i zbog toga bih svima koji imaju istih problema preporučila ovaj losion za tijelo. Koža ostaje cijeli dan mekana i hidratizirana i uz to ima ugodan miris po kokosu.

                                     SAPUNOMANIJA - SAPUN - tropsko voče

Moram reći kako me ovaj sapun ugodno iznenadio. Miriši odlično, domaći proizvod, te se dugo zadržava na tijelu. Još nešto što mi se jako sviđa je to što dugo traje, nije    
poput Lush-ovih
kupki koje se brzo potroše. Više o ovim sapunima možete pronaći na stranici: http://www.sapunomanija.com

Još jedan proizvod od Sapunomanije našao se na mojoj listi najdražih proizvoda ovog mjeseca.

                            SAPUNOMANIJA - JADRANSKA MIRISNA SOL ZA KUPANJE                                
                                                        lavanda i ružmarin

I ovi proizvodi su od mene dobili same pohvale. Miris je također odličan, kao kod sapuna, ali dosta intenzivniji i jači, te zbog toga ne treba pretjerivati sa količinom. Sve informacije možete pronaći na istoj stranici. :)



                  OLEA YOUNG - gel za čišćenje lica ( eterično ulje čajevca)

 Olea prozvode (Konzum) za njegu lica proizvodi kozmetika Afrodita, te su cijene proizvoda jako pristupačne.
Gel je jako dobar, na poleđini gela piše da je namjenjen za problematičnu kožu  što je u mom slučaju ispalo djelotvorno. Dosta mi je umanjio crvenilo na licu, te mi je lice postalo dosta glađe.


                                                    LA ROCHE-POSAY 
                                                        EFFACLAR H

Ovu kremu za lice počela sam koristiti po preporuci dermatologa  koji mi je rekao da ju koristim nakon čišćenja lica.
Odavno već ne idem kod dermatologa, ali kremu sam nastavila koristiti. Cijena joj nije baš pristupačna ( između 110-150 kn ) jer je pakiranje kreme dosta malo ( 40 ml ), ali mogu vam reći da traje jako dugo. Nanosim ju svako jutro, i koža mi nije nikada bolje izgledala.


                                                        LOREAL PARIS
                                         VOLUME MILLION LASHES - EXCESS

Jednostavno proizvod svih vremena!
Po meni najbolja maskara, obožavam ju, trepavice dobiju na dužini i volumenu, te se ne zalijepe. Iako nisam ljubitelj gumenih četkica, ovu maskaru koristim skoro godinu dana i ne planiram ju uskoro mijenjati. :) 




                                               ELIZABETH ARDEN - BRONZER

Joj kako ga volim! :)
Ima dvije nijanse, te samim time ne mozemo puno fulati nijansu kože.  Ja sam po prirodi malo tamnija, tako da ja savršenu nijansu dobijem miješanjem svijetlije i tamnije. Bronzer ima male, diskretne šljokice, koje se skroz malo presijavaju na licu, ali ne upadaju u oči, te samim time kao da ih niti nema.
 Od mene je dobio čistu peticu!



Hvala na čitanju, 
Klod :)

Nema komentara:

Objavi komentar